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{individuelle_nummer}
etracker.com
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The account information contains optional information about the cardholder account with the merchant.
Cardholder Account Information data elements used to define a time period can be included as either: the specific date or an approximate indicator for when the action occurred. 3DS Requestors can use either format.
Data Elements
Key
Format
Condition
Description
accountIdentifier
string
O
The account ID of the cardholder within merchant environment / website (e.g. customer number).
authenticationInformation
object
O
This element contains optional information about how the cardholder authenticated during login to their account in the merchant environment (e.g. website).
accountAgeIndicator
string
O
Length of time that the customer has had the payment instrument / payment account with the merchant. Values accepted: · guestCheckout · thisTransaction · lessThan30Days · from30To60Days · moreThan60Days
accountChangeDate
string
O
Date that the customer’s payment instrument (account) with the merchant was last changed, including billing or shipping address, new payment account, or new user(s) added (YYYY-MM-DD).
accountChangeIndicator
string
O
Length of time since the customer’s account information with the merchant was last changed, including billing or shipping address, new payment account, or new user(s) added. Values accepted: · thisTransaction · lessThan30Days · from30To60Days · moreThan60Days
accountCreationDate
string
O
Date that the customer opened the account with the merchant in format YYYY-MM-DD.
passwordChangeDate
string
O
Date that customer’s account with the merchant had a password change or account reset in format YYYY-MM-DD.
passwordChangeDateIndicator
string
O
Indicates the length of time since the customer account had a password change or account reset. Values accepted: · noChange · thisTransaction · lessThan30Days · from30To60Days · moreThan60Days
nbrOfPurchases
integer
O
Number of purchases in the last 6 months.
addCardAttemptsDay
integer
O
Number of Add Card attempts in the last 24 hours.
nbrTransactionsDay
integer
O
Number of transactions (successful and abandoned) in the previous 24 hours.
nbrTransactionsYear
integer
O
Number of transactions (successful and abandoned) in the previous year.
paymentAccountAge
string
O
Date that the payment account was enrolled in the customer account in format YYYY-MM-DD.
paymentAccountAgeIndicator
string
O
Indicates the length of time that the payment account was enrolled in the customer account. Values accepted: · guestCheckout · thisTransaction · lessThan30Days · from30To60Days · moreThan60Days
shipAddressUsageDate
string
O
Date when the shipping address used for this transaction was first used in format YYYY-MM-DD.
shipAddressUsageIndicator
string
O
Indicates when the shipping address used for this transaction was first used. Values accepted: · thisTransaction · lessThan30Days · from30To60Days · moreThan60Days
suspiciousAccActivity
boolean
O
Indicates whether the merchant has experienced suspicious activity (including previous fraud) on the customer account.
authenticationInformation
Key
Format
Condition
Description
authenticationData
string
C
This data element can carry specific authentication attestation data such as FIDO if applicable.
authenticationMethod
string
M
This data element specifies the mechanism used by the Cardholder to authenticate to the merchant. Values accepted: · guest · merchantCredentials · federatedID · issuerCredentials · thirdPartyAuthentication · FIDO · signedFIDO · SRCassuranceData
authenticationTimestamp
string
M
Date and time (see RFC 3339) in UTC of the cardholder authentication. YYYY-MM-DDTHH:MM:SS+00:00
“Als eine der bekanntesten Opernhäuser der Welt steht die Semperoper Dresden für herausragende Kultur und Qualität.
Im Bereich der Zahlungs-abwicklung setzen wir deshalb auf die 1cs – für uns die perfekte Kombination aus persönlicher Betreuung und individuelle Beratung auf höchstem Niveau.”
Doris Schneider, Leiterin Vertrieb und Service
“Wir setzen bei Fahrrad XXL auf den verlässlichen Service der First Cash Solution und fühlen uns hier bestens aufgehoben!”
Peter Hürter, Fahrrad XXL
“Die First Cash Solution ist stets zuverlässig und bietet einen super Service durch ständige Bereitschaft uns zu helfen sowie schnelle und kompetente Antworten auf all unsere Fragen.”
Thomas Quindt, Projektleiter SOCCERBEAT GmbH
Gebühr der Kartenorganisationen:
Werden von den Kreditkartenorganisationen wie Visa oder Mastercard erhoben, sie werden auch Card Scheme Fees (CSF) genannt.
Bearbeitungsgebühr:
Wird von Deinem Zahlungsanbieter/Acquirer berechnet, in Deinem Fall von uns (1cs). Sie wird auch Acquirer Service Fee (ASF) genannt.
Interchange-Gebühr:
Wird von der kartenherausgebenden Bank bzw. Issuer in Rechnung gestellt. Sie wird auch Interchange Fee (ICF) genannt.
“Hier wird uns bei jedem Anliegen kompetent, unkompliziert und schnell geholfen! Daher können wir die First Cash Solution nur empfehlen.”
Sandra von Bargen, Hachez CHOCOVERSUM GmbH
„Die unkomplizierte schnelle Betreuung passt 100% zu uns und unserem Abrechnungssystem.“